1. The Experience of Academics and Students with the Transition to Online Instruction – Problems and Perspectives
Title | The Experience of Academics and Students with the Transition to Online Instruction – Problems and Perspectives : Chapter 1 | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Translation | Skúsenosti akademikov a študentov s prechodom na online výučbu – problémy a perspektívy | ||||||||
Author info | Anetta Čaplánová, Estera Szakadátová, Ľubomír Darmo | ||||||||
Author | Čaplánová Anetta EUBFNHKET - Katedra ekonómie FNH | ||||||||
Co-authors | Szakadátová Estera EUBFNHKFI - Katedra financií FNH | ||||||||
Darmo Ľubomír EUBFNHKET - Katedra ekonómie FNH | |||||||||
Source document | Digital Education in the Era of COVID-19 : Findings on the Needs of University Instructors and Students. Pp. 12-41 online. - [S.L.] : M&M Profuture Training, 2021 / Čaplánová Anetta ; Szakadátová Estera ; Darmo Ľubomír ; Jurkovičová Alexandra ; Ruiz Ortiz María. ISBN 978-84-09-35002-5 | ||||||||
Document kind | rozpis článkov z kníh | ||||||||
Language | English | ||||||||
Country of Edition | Spain | ||||||||
Keywords | koronavírus * koronakríza * vzdelávanie dištančné * pedagogika | ||||||||
Annotation | Sektor vzdelávania a COVID-19, kde sa pedagógovia a študenti museli zo dňa na deň viac-menej prispôsobiť online, dištančnému vyučovaniu a vzdelávaniu. Pre väčšinu z nich je to výzvou, keďže na mnohých školách je dištančné vzdelávanie veľmi obmedzené alebo predtým neexistovalo. | ||||||||
Public work category | Chapters in scientific monography issued in foreign editorship | ||||||||
Database | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
No. of Archival Copy | E21 00631-002, kópia plného textu | ||||||||
|