1. Es efectivo el videoclip para desarrollar una conciencia crítica en la clase de L2/LE?
Title | Es efectivo el videoclip para desarrollar una conciencia crítica en la clase de L2/LE? | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Translation | Je videoklip účinný pri rozvíjaní kritického myslenia na hodinách výučby cudzieho jazyka? | ||||||||
Author info | María Carmen Sánchez Vizcaíno | ||||||||
Author | Sánchez Vizcaíno María Carmen EUBFAJKRS - Katedra románskych a slovanských jazykov FAJ | ||||||||
Source document | Visual Literacy and Digital Communication : The Role of Media in New Educational Practices. Pp. 221-236 online. - Granada : Comares, 2022. ISBN 978-84-1369-424-5 | ||||||||
Document kind | schedule of articles from year books | ||||||||
Language | Spanish | ||||||||
Country of Edition | Spain | ||||||||
Keywords | gramotnosť digitálna * kompetencie mediálne * demokracia * myslenie kritické * španielčina | ||||||||
Annotation | Štúdia analyzuje vzdelávací potenciál videoklipu ako motivujúceho a efektívneho nástroja na prácu na demokratických zručnostiach pri výučbe cudzích jazykov. Na tento účel boli prostredníctvom kvalitatívneho analytického programu analyzované najčastejšie videoklipy v španielskom vysielaní na digitálnych hudobných platformách. | ||||||||
Public work category | Scientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference) | ||||||||
Database | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
No. of Archival Copy | E22 00338-001, kópia plného textu | ||||||||
|