1. Vzdelávacie výstupy a kritické myslenie
SYS | 0287741 | |
---|---|---|
LBL | 00000naa--22^^^^^---450- | |
005 | 20240417075213.9 | |
100 | $a 20220919a2022łłłłm--y0sloc0103----ba | |
101 | 0- | $a slo $d slo $d eng |
102 | $a SK | |
200 | 1- | $a Vzdelávacie výstupy a kritické myslenie $f Dagmar Lesáková |
330 | $a Kompatibilita a súvislosti medzi modelom vzdelávacích výstupov a ambíciou rozvíjania kritického myslenia študentov. Implicitná závislosť miery účinnosti použitia otázky interpretácie vzdelávacích výstupov od interpretačných rámcov. Obmedzená možnosť vyjadrenia niektorých cieľov vzdelávania vo vzdelávacích výstupoch. Riziká formálneho použitia výstupov. | |
463 | -1 | $1 001 eu_un_cat*0287688 $1 011 $a 1335-5864 $1 200 1 $a ACADEMIA $e súčasnosť a perspektívy vysokých škôl $v Roč. 33, č. 2-3 (2022), s. 4-10 $1 210 $a Bratislava $c Centrum vedecko-technických informácií SR $d 2022 |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0007217 $a výstupy |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0080391 $a myslenie kritické |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0005118 $a programy študijné |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0003397 $a modely |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006350 $a študenti |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*p0048949 $a Lesáková $b Dagmar $4 070 $f 1949- |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20220919 $g AACR2 |