Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Pp. 26-38. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-4991-2
Neuromarketing sa zameriava na procesnú stránku spotrebiteľského rozhodovania. Je nástrojom, vysvetľujúci prečo, na základe čoho a podľa akých kritérií prebieha spotrebiteľské rozhodovanie. Prezentácia vybraných neuromarketingových spoločností a centier pre riešenie neurovedeckých spotrebiteľských problémov, ich nástroje a portfólio služieb. Popis aktuálnych a na trhu špecifických trendov, aj rozdielov z pohľadu územného zamerania podnikov a na základe ich produktového portfólia.
Public work category
Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E22 00455-003, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
515 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.