EDAMBA 2022 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars : Conference Proceedings, University of Economics in Bratislava, Slovak Republic, 16 September 2022. Pp. 27-38. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Lüleyová Alena ; Bašová Alena ; Blštáková Jana ; Boorová Brigita ; EDAMBA 2022 International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. ISBN 978-80-225-5042-0
Information Technology Service Management (ITSM) - implementácia, riadenie a poskytovanie kvalitných služieb informačných technológií, ktoré spĺňajú potreby podniku na podporu obchodných cieľov a potreby zákazníkov v oblasti prevádzky IT. ITSM je dôležitým faktorom úspechu mnohých organizácií a z tohto dôvodu bolo vytvorených veľké množstvo noriem, štandardov, rámcov a modelov (ITIL, COBIT, ISO/IEC 20000, ETOM, TOGAF, MOF a iné), prostredníctvom ktorých môže spoločnosť využívať osvedčené postupy v riadení služieb informačných technológií. Podnikateľské subjekty by mali používať rámce, štandardy a normy, aby boli konkurencieschopné, efektívnejšie a výnosnejšie.