QUAERE 2023 : recenzovaný sborník příspěvků interdisciplinární mezinárodní vědecké konference doktorandů a odborných asistentů, 26. – 29. června 2023, Hradec Králové, Česká republika, roč. XIII.. S. 105-112. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2023 ; QUAERE 2023 Interdisciplinární mezinárodní vědecká konference. ISBN 978-80-87952-38-2
Kultúrne faktory vždy výrazne ovplyvňovali komunikačný potenciál a potenciál úspechu konkurencie v medzinárodnom obchode. Kultúrne povedomie formuje, ako sa obchodné firmy správajú na medzikultúrne reflektovaných medzinárodných trhoch. Všeobecne sa uznáva, že určité kultúrne faktory pôsobia ako neviditeľné bariéry v medzinárodnej marketingovej komunikácii. Pochopenie kultúrnych rozdielov je jednou z najvýznamnejších zručností, ktoré musia firmy rozvíjať, aby mali konkurenčnú výhodu v medzinárodnom obchode. Tento príspevok porovnáva dve konkurenčné nadnárodné korporácie prostredníctvom ich firemného imidžu, firemnej kultúry a CSR aktivít a ich vplyvu na medzinárodnú marketingovú komunikáciu a konkurencieschopnosť.
Public work category
Reports at international scientific conferences
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E23 00244-005, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
1.1 MB
z IP adresy SEK po prihlásení
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.