Cudzie jazyky v premenách času XIII : recenzovaný zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie, 11. November 2022. S. 170-183. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Pavlíková Žaneta ; Gašová Zuzana ; Seresová Katarína ; Spišiaková Mária ; Cudzie jazyky v premenách času XIII. Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-5109-0
Integrované vyučovanie odborných predmetov a cudzieho jazyka sa opiera o dva základné piliere – Obsahovo orientované vyučovanie (CBI – z angl. Content-Based Instruction) a Obsahovo a jazykovo integrované vzdelávanie (CLIL – z angl. Content and Language Integrated Learning). CBI je vyučovacia metóda, založená na obsahu výučby, ktorý sa zameriava na odborný predmet, vyučovaný prostredníctvom cieľového cudzieho jazyka, než na samotný cudzí jazyk. Článok porovnáva tento prístup s metódou CLIL, čo je integrované vzdelávanie predmetu a cudzieho jazyka a vysvetľuje, ako tento prístup môže byť využitý pri vyučovaní jazyka na slovenských stredných a vysokých školách.
Public work category
Reports at home scientific conferences
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E23 00446-005, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
714.2 KB
from the SEK IP address after logging in
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.