1. Modern Challenges in Teaching Digital Literacy to Primary School Children in the Context of Inclusive Education
Title | Modern Challenges in Teaching Digital Literacy to Primary School Children in the Context of Inclusive Education | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Translation | Moderné výzvy vo výučbe digitálnej gramotnosti detí základných škôl v kontexte inkluzívneho vzdelávania | ||||||||
Author info | Lyazzat Rakhimzhanova, Darazha Issabayeva, Lyailya Cherikbayeva, Jaroslav Kultan, Nazira Baimuldina | ||||||||
Author | Rakhimzhanova Lyazzat | ||||||||
Co-authors | Issabayeva Darazha | ||||||||
Cherikbayeva Lyailya | |||||||||
Kultan Jaroslav EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI | |||||||||
Baimuldina Nazira | |||||||||
Source document | International Journal of Advances in Electronics and Computer Science. Vol. 10, no. 11 (2023), pp. 1-6. - Khandagiri : Institute of Research and Journals - IRAJ. ISSN 2394-2835 | ||||||||
Document kind | schedule of articles from periodics | ||||||||
Language | English | ||||||||
Country of Edition | India | ||||||||
Keywords | vzdelávanie * gramotnosť digitálna * školy základné * deti * vzdelávanie inkluzívne * Kazachstan | ||||||||
Annotation | Identifikácia súčasného stavu inkluzívneho vzdelávania na základnej škole. Hlavné problémy implementácie inkluzívneho vzdelávania a návrh spôsobov ich riešenia. Na základe analýzy existujúcich prístupov boli identifikované niektoré metódy rozvoja inkluzívneho vzdelávania. Identifikácia pozitívnych, ale aj negatívnych aspektov tejto oblasti vzdelávania detí s určitými obmedzeniami v Kazašskej republike. Na základe analýzy existujúcich prístupov boli identifikované požiadavky na tvorbu špeciálnych vzdelávacích a metodických materiálov pre kurz „Digitálna gramotnosť“ na základnej škole inkluzívneho vzdelávania na rozvoj svojich potenciálnych schopností. | ||||||||
Public work category | Scientific titles in foreign not carented magazines and other year-books | ||||||||
Database | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
No. of Archival Copy | E24 00183-001, online | ||||||||
|