1. Spoločenský marketing
HANULÁKOVÁ, Eva - PROČKOVÁ, Adriana. Spoločenský marketing. Recenzovali: Kornélia Richterová, Zuzana Pokojná. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2001. 222 s. ISBN 80-225-1409-8Ohlasy:
[4] DUDINSKÁ, Elvíra - RUČINSKÝ, Rastislav - ŠIMEGH, Peter. Medzinárodný marketing. Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave ; Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. 243 s. ISBN 80-225-1799-2.
[4] MUSOVÁ, Zdenka. Spoločenská zodpovednosť v marketingovej praxi podnikov. Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici. Ekonomická fakulta, 2013. 227 s. Studia oeconomica, 42. ISBN 978-80-557-0516-3.
[4] VIESTOVÁ, Kristína. Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2014. 145 s. EKONÓMIA 519. ISBN 978-80-8168-119-6.
[4] KITA, Jaroslav - ČIHOVSKÁ, Viera - LIPIANSKA, Júlia - DZUROVÁ, Mária - KITA, Pavol - LOYDLOVÁ, Miroslava - FRANCOVÁ, Zuzana - HASPROVÁ, Mária. Marketing. Recenzovali: Ferdinand Daňo, Róbert Štefko. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2017. 424 s. [28 AH]. Ekonómia. ISBN 978-80-8168-550-7.