MERKÚR 2020 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. S. 152-160 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Benešová Dana ; Červenka Peter ; Čukanová Miroslava ; MERKÚR 2020 International Scientific Conference Bratislava for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4787-1
Sociálny marketing, sociálne kampane a vytváranie či ovplyvňovanie spoločenskej mienky s analýzou štandardizovaného dotazníka. Tvorba úspešnej sociálnej kampane pre zasiahnutie požadovaného publika a jej finančná stránka (najčastejšie financovanie externými zdrojmi). Prepojenie legislatívy (štátu), verejného sektora a sociálneho marketingu na zasiahnutie širokého publika. Nevyhnutnosť informácií pre úspešnú sociálnu kampaň. Zber informácií prostredníctvom štandardizovaného dotazníka obsahujúci segmentačnú časť a odbornú časť zameranú na informovanosť v oblasti prevencie. Analýza závislostí kľúčových premenných pre tvorbu kampane. Skúmanie štandardizovaného dotazníka určeného pre ženy v oblasti lekárskej preventívnej prehliadky ako cieľovej skupiny výskumu, nakoľko tvoria majoritnú časť incidencie.
Public work category
Reports at home scientific conferences
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E20 00675-017, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
325 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.