1. Získa hybridné vzdelávanie stabilnú pozíciu v edukačnom systéme?
Title | Získa hybridné vzdelávanie stabilnú pozíciu v edukačnom systéme? |
---|---|
Parallel title | Does Hybrid Education Gain a Stable Position in the Education System? |
Author info | Jana Kajanová, Henrieta Mázorová |
Author | Kajanová Jana |
Co-authors | Mázorová Henrieta |
Source document | MANEKO : časopis o ekonomike a manažmente priemyselných podnikov : [vedecký časopis]. Roč. 14, č. 2 (2022), s. 114-121. - Bratislava : SPEKTRUM STU, 2022. ISSN 1338-5127 |
Document kind | schedule of articles from periodics |
Language | Slovak |
Country of Edition | Slovak Republic |
Keywords | vzdelávanie * vzdelávanie elektronické * vzdelávanie dištančné * technológie informačné * technológie komunikačné * digitalizácia * inovácia * pandémia * koronavírus |
Annotation | Hlavným cieľom príspevku je objasniť potenciál hybridného vzdelávania, definovať tento pojem, objektívne prezentovať hybridné vzdelávanie ako nástroj vzdelávania používaný aj v období mimo krízy (prostredníctvom identifikácie jeho pozitív a negatív) a prezentovať výsledky výskumu orientovaného konkrétne na hybridné vzdelávanie. Inovácie vo vzdelávaní. |
Database | ARTICLES |
References | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika |
Numbers | 2022: 2 |