Application of the „Blue Ocean Strategy“ for Gaining a Competetive Advantage as a Tourism Destination
Author info
Jerguš Horský
Author
Horský Jerguš EUBOBFKCR - Katedra cestovného ruchu OBF
Source document
MERKÚR 2023 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists : December 8, 2023, Bratislava, Slovak Republic. Pp. 121-130. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Hlavatý Ivan ; Benešová Dana ; Červenka Peter ; Čukanová Miroslava ; MERKÚR 2023 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-5112-0
Cieľom tohto príspevku je aplikácia konceptu Stratégie modrého oceánu na rozvoj turistickej destinácie Belianske Tatry. Tradičné destinácie cestovného ruchu v súčasnosti čelia rastúcej konkurencii a tiež stagnujúcej návštevnosti. Výskum v tomto dokumente sa zameriava na to, ako možno stratégiu Blue Ocean použiť na odlíšenie konkrétnej destinácie od konkurencie a prilákanie návštevníkov vytvorením nových bodov záujmu. Na základe analýzy súčasného stavu destinácie Belianske Tatry a využitia stratégie sú navrhnuté konkrétne prístupy a aktivity, ktoré majú potenciál transformovať cestovný ruch v oblasti. Výsledkom je poskytnutie konkrétnych krokov, ktoré sú efektívnym nástrojom rozvoja danej destinácie cestovného ruchu a vytvorenia konkurenčnej výhody.
Public work category
Reports at home scientific conferences
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E23 00686-028, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
365.2 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.