1. Exploring the Relationship between Usage of Social Networking Sites, Cyberbullying and Academic Performance: Evidence from the Higher Education Sector of Saudi Arabia
Title | Exploring the Relationship between Usage of Social Networking Sites, Cyberbullying and Academic Performance: Evidence from the Higher Education Sector of Saudi Arabia | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Translation | Skúmanie vzťahu medzi používaním stránok sociálnych sietí, kyberšikanou a akademickým výkonom: dôkazy zo sektora vyššieho vzdelávania v Saudskej Arábii | ||||||||
Author info | Samma Faiz Rasool, Hamid Raza, Vaclav Zubr ... [et al.] | ||||||||
Author | Faiz Rasool Samma | ||||||||
Co-authors | Raza Hamid | ||||||||
Zubr Vaclav | |||||||||
Source document | E+M. Ekonomie a management : vědecký open access časopis. Roč. 27, č. 1 (2024), s. 70-86. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2024. ISSN 1212-3609 | ||||||||
DOI | 10.15240/tul/001/2024-1-005 | ||||||||
Document kind | schedule of articles from periodics | ||||||||
Language | English | ||||||||
Country of Edition | Czech Republic | ||||||||
Keywords | siete sociálne * šikanovanie * vzdelávanie ďalšie * vzdelávanie dospelých * výkony pracovné * školy vysoké | ||||||||
Annotation | Cieľom štúdie je preskúmať vzťah medzi používaním sociálnych sietí, kyberšikanou a akademickým výkonom. V tejto štúdii sa použila kvantitatívna analýzu prieskumu. Údaje boli zhromažďené pomocou výskumného dotazníka od absolventov a postgraduálnych študentov zapísaných na univerzitách v Rijáde a analyzované pomocou modelovania štruktúrnych rovníc. Výsledky naznačujú, že kyberšikanovanie má negatívny vplyv na akademický výkon. | ||||||||
Database | ARTICLES | ||||||||
References | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika | ||||||||
Numbers | 2024: 1 | ||||||||
|