Data-driven Marketing a E-tailing v maloobchodnom manažmente
Author info
Viliam Murin
Author
Murin Viliam EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
Source document
EDAMBA 2023 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars : Conference Proceedings : University of Economics in Bratislava, Slovak Republic, 13-14 September 2023. Pp. 175-186. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5127-4
ednou z oblastí, ktorá sa v posledných rokoch výrazne zmenila, je marketing. V marketingu sa začínajú čoraz efektívnejšie uplatňovať nové informačné technológie. Umožňujú firmám získať množstvo údajov o svojich zákazníkoch, dokážu získať relevantné údaje v reálnom čase. Tento digitálny marketing našiel svoje uplatnenie aj v maloobchode. Mobilné telefóny s prístupom na internet, pandémia Covid-19 a ďalšie faktory vo väčšej miere urýchlili prechod spotrebiteľov do digitálneho priestoru. V tomto čísle sme vychádzali z poznatkov domácich a medzinárodných autorov. Uskutočnili sme digitálnu marketingovú analýzu maloobchodného predajcu Native Studio, ktorý ponúka služby v kozmetickom priemysle.