Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 8, č. 4 (2012), s. 17-23 online. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2012. ISSN 1336-7137
Problematika aplikácie marketingu vo verejnom zdravotníctve. V tejto sfére nie je možné aplikovať klasické marketingové postupy a nástroje, avšak aj napriek tomu filozofia marketingu je vo verejnom zdravotníctve rovnako prítomná ako je tomu v klasickom ziskovom sektore. Preto pre účely zdravotníctva sa využívajú základné postupy sociálneho marketingu, ktorý je práve orientovaný na oblasť verejného sektora a obzvlášť verejného zdravotníctva. Orientácia na zákazníka, resp. na občana je v danom prípade kľúčová, pričom úlohu marketingu je potrebné chápať v širšom slova zmysle, a teda aj v oblasti pôsobenia na správanie sa ľudí za účelom predchádzania neželaných javov, teda rôznych chorôb a iných zdravotných problémov.