Vedecké state Obchodnej fakulty 2014 : zborník vedeckých statí. S. 181-188 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Drábik Peter ; Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-3931-9
Pojmy cieľový trh, obchodná činnosť. Plánovanie predaja, základné interakcie plánovacieho procesu predaja: funkčné interakcie, skúsenosť obchodného personálu a rozhodovanie o budúcom vývoji na trhu, vplyv stratégie na operatívu, vplyv marketingového plánu na plán predaja, kombinácia interakcií.
Public work category
Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E14 01863-018, originál dokumentu
File name
Size
Typ prístupu
Archív publikačnej činnosti
315 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.