Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach relatívnej deprivácie a rôznych fázach životného cyklu rodiny : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. S. 57-67 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Šimo Dušan ; Hölcz Róbert. ISBN 978-80-225-4336-1
Aktuálne trendy v nákupnom správaní zákazníkov. Shopper marketing - pojem. Shopper marketing ako nový prístup k marketingovej stratégií v maloobchode. Vybrané formy marketingovej komunikácie v mieste predaja. POP/POS nástroje, ich funkcia a ich základné delenie. M-marketing (mobilný marketing) ako nástroj marketingovej komunikácie v mieste predaja.
Public work category
Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
References
(3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E17 00092-007, originál dokumentu
File name
Size
Typ prístupu
Archív publikačnej činnosti
319.5 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.