1. Challenges in the education of future diplomats in 2016 focused not only on the security sector
Title | Challenges in the education of future diplomats in 2016 focused not only on the security sector | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Translation | Výzvy roku 2016 vo vzdelávaní budúcich diplomatov nielen v bezpečnostnom sektore | ||||||||
Author info | Ladislav Čeri | ||||||||
Author | Čeri Ladislav EUBFMVKMV - Katedra medzinárodných politických vzťahov FMV | ||||||||
Source document | Message of John Paul II. 2016 : Current challenges and trends in the social sciences : [conference proceedings]. Pp. 68-75. - Ružomberok : VERBUM - vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku, 2017 / Lisnik Anton ; Ambrozy Marián ; Mihalčová Bohuslava ; Bílý Jiří ; [The Legacy of John Paul II. in 2016 : Current trends and challenges in management, marketing and economy; social sciences and humanities; science and education] multidisciplinary scientific conference. ISBN 978-80-561-0439-2 | ||||||||
Document kind | schedule of articles from year books | ||||||||
Language | English | ||||||||
Country of Edition | Slovak Republic | ||||||||
Keywords | Slovensko * politika zahraničná * politika vnútorná * politika bezpečnostná * diplomati * osobnosť * diplomacia * výchova * vzdelávanie * Rada Európskej únie * bezpečnosť * globalizácia | ||||||||
Annotation | Pokus o komplexný pohľad na výzvy domácich a zahraničnopolitických aktivít, ktoré čakajú Slovensko na tomto poli v systéme spoločnej politiky NATO a EÚ. Politické východiská. Predsedníctvo Slovenska v Rade Európy (Slovakpres 2016). Ciele SR v oblasti zahraničnej a bezpečnostnej politiky. Edukačné ciele v oblasti diplomatickej služby. Požiadavky na znalosti a osobnosť odborníkov v rámci jednotlivých ministerstiev, expertných a koordinačných skupín. Riziko protokolárnych a diplomatických prešľapov. | ||||||||
Public work category | Reports at home scientific conferences | ||||||||
Database | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
No. of Archival Copy | E17 00191-001, kópia plného textu | ||||||||
|