Modelové aspekty marketingovej komunikácie v kontexte na zdravie orientované nákupné správanie : vedecké state : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov. S. 77-95. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Szarková Miroslava ; Strážovská Ľubomíra. ISBN 978-80-225-4644-7
Poukázanie na možnosti použitia technológie veľkých dát na Slovensku. Ilustrovanie použitia priestorových dát v geografickej lokalizácií maloobchodných jednotiek.
Public work category
Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E19 00537-002, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
10.9 MB
z IP adresy SEK po prihlásení
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.