Desire 2. Design and Research in Business : Proceedings of the International Scientific Conference : Desire 2. Design and Research in Business Environment. Pp. 70-76 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021 / Garasová Petra ; Hlavatý Ivan ; Kita Pavol ; Žák Štefan ; Desire 2. Design and Research in Business International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-4895-3
Vysvetlenie pojmu dizajn služieb. Vývoj dizajnu služieb založeného na princípe Customer-Dominant Logic. Kľúčové zložky dizajnu služieb - ľudia, proces produkcie a technológie. Vývoj prístupov v službách. Orientácia na produkt vs. orientácia na spotrebiteľa – porovnanie prístupov.
Public work category
Reports at home scientific conferences
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E21 00898-009, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
349.7 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.