1. Fenomén kritického myslenia v edukácii: rozvoj hodnotiaceho myslenia
Title | Fenomén kritického myslenia v edukácii: rozvoj hodnotiaceho myslenia | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Author info | Rebeka Štefánia Koleňáková | ||||||||
Author | Koleňáková Rebeka Štefánia | ||||||||
Source document | Grant Journal : vědecký časopis. Roč. 11, č. 1 (2022), s. 23-26. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2022. ISSN 1805-0638 | ||||||||
Document kind | schedule of articles from periodics | ||||||||
Language | Slovak | ||||||||
Country of Edition | Czech Republic | ||||||||
Keywords | vzdelávanie * myslenie kritické * žiaci * študenti * učitelia * metódy | ||||||||
Annotation | Nízka úroveň kritického myslenia žiakov a študentov na Slovensku na základe výsledkov medzinárodných meraní a výskumov. Stratégie rozvoja hodnotiaceho myslenia ako determinant rozvoja kritického myslenia. Formovanie a rozvíjanie kritického myslenia u žiakov prostredníctvom cieľavedomých a systematicky aplikovaných metód a stratégií, čím učiteľ zabezpečí predpoklady na úspešnú adaptáciu každého žiaka do spoločnosti. | ||||||||
Database | ARTICLES | ||||||||
References | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika | ||||||||
Numbers | 2022: 1 | ||||||||
|