1. Es efectivo el videoclip para desarrollar una conciencia crítica en la clase de L2/LE?
SYS | 0287727 | |
---|---|---|
LBL | $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ | |
005 | 20240502083918.8 | |
035 | $a 509046 $2 CREPC2 | |
100 | $a 20220916d2022łłłłm--y0sloc0103----ba | |
101 | 0- | $a spa |
102 | $a ES | |
200 | 1- | $a Es efectivo el videoclip para desarrollar una conciencia crítica en la clase de L2/LE? $f María Carmen Sánchez Vizcaíno |
330 | $a Štúdia analyzuje vzdelávací potenciál videoklipu ako motivujúceho a efektívneho nástroja na prácu na demokratických zručnostiach pri výučbe cudzích jazykov. Na tento účel boli prostredníctvom kvalitatívneho analytického programu analyzované najčastejšie videoklipy v španielskom vysielaní na digitálnych hudobných platformách. | |
463 | -1 | $1 010 $a 978-84-1369-424-5 $1 200 1 $a Visual Literacy and Digital Communication $e The Role of Media in New Educational Practices $f editor: Elena Domínguez Romero, Jelena Bobkina, Carmen Herrero $v Pp. 221-236 online $1 210 $a Granada $c Comares $d 2022 |
541 | 1- | $a Je videoklip účinný pri rozvíjaní kritického myslenia na hodinách výučby cudzieho jazyka? |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0011432 $a gramotnosť digitálna |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0077262 $a kompetencie mediálne |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0001646 $a demokracia |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0080391 $a myslenie kritické |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006265 $a španielčina |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*0083305 $a Sánchez Vizcaíno $b María Carmen $p EUBFAJKRS $9 100 $f 1982- $4 070 $T Katedra románskych a slovanských jazykov FAJ |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20220916 $g AACR2 |
830 | $a mm- Zmena typu dokumentu na príspevok. Zdrojový dokument je podľa metodiky zborník. | |
T85 | $x existuji fulltexy |