Demografické udalosti spojené so vznikom, zánikom a zamestnanosťou podnikov v SR a EÚ : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0561/21. S. 105-114. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022 / Vojtková Mária ; Mihalech Patrik ; Megyesiová Silvia ; Stankovičová Iveta. ISBN 978-80-225-4993-6
V príspevku sa poukazuje na úzku súvislosť medzi demografiou podnikateľských subjektov a výsledkami a vývojom sčítania obyvateľstva na Slovensku. Demografické údaje a záujmy sú dôležitými štatistickými údajmi v oblasti webovej analytiky, spotrebiteľských analýz a cieleného marketingu. Na rozdiel od zberu údajov v akademickej oblasti demografie sa marketingová demografia zameriava najmä na vek, pohlavie a záujmy. Takéto údaje sa využívajú najmä na strategické cielenie ponuky a môžu sa použiť aj na obchodnú analýzu a vykazovanie výkonnosti. Vo väčšine prípadov podniky považujú demograficky cielené reklamné stratégie za nákladovo efektívnejšie ako masové marketingové úsilie. Tento prístup vedie k zvýšeniu predaja a povedomia o značke.
Public work category
Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E22 00475-008, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
717.6 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.