1. Nebuďme krátkozrací.
SYS | r004190 | |
---|---|---|
LBL | ^^^^^naa^^2200289^^^450^ | |
005 | 20221125080120.7 | |
100 | $a 19971217a19rr m y0sloc0103 ba | |
101 | 0- | $a cze |
102 | $a [CS] | |
200 | 1- | $a Nebuďme krátkozrací. $e Jak dál s vynálezy na vysokých školách. $f Anna Dušková |
330 | $a Krátenie rozpočtov na vysokých školách nutí tieto školy, aby začali aspoň čiastočne na seba zarábať. Veľký význam môže mať vynálezcovská činnosť. Vynálezy na vysokých školách majú vyššiu úroveň v porovnaní s vynálezmi v priemysle. Zamyslenie nad tým, akými právnymi, ekonomickými a organizačnými opatreniami by mali byť vynálezcovia a vynálezcovská činnosť na vysokých školách stimulovaná. | |
463 | -1 | $1 200 1 $a Hospodárske noviny $v Č. 25 (1991), s. 8. |
610 | 1- | $a vynálezy $9 eu_un_auth*h0007034 |
610 | 1- | $a vynálezcovia $9 eu_un_auth*h0007032 |
610 | 1- | $a vynálezcovstvo $9 eu_un_auth*h0007033 |
610 | 1- | $a školy vysoké $9 eu_un_auth*h0006261 |
610 | 1- | $a ČSFR |
675 | $a 378 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000232 $x Vysoké školstvo. Vedecká výučba | |
700 | -1 | $a Dušková $b Anna $3 eu_un_auth*p0017429 $4 070 |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 19971217 $g AACR2 |