Štofová Lenka EUBPHFKRP - Katedra finančného riadenia podniku PHF
Co-authors
Blaščák Pavel EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF
Source document
Quality and Leading Innovation V. : International Scientific Conference. S. 43-57 CDrom. - Košice : University of Economics, Faculty of Business Economics with Seat in Košice, 2019 ; Quality and Leading Innovation International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-4672-0
Zaoberanie sa fenoménom content „obsahového“ marketingu ako moderného nástroja marketingu. Analýza súčasného stavu a smerovanie content marketingu, porovnanie s globálnymi trhmi a predikácia, ako by mal content marketing v ideálnom prípade vyzerať. Súčasné trhy sa turbulentne menia a zákazníci citlivo reagujú na ceny, nových konkurentov, nové distribučné a komunikačné kanály, internet, bezdrôtový obchod, či globalizáciu. So zmenou trhov sa tým pádom menia aj podporné technológie (elektronické obchodovanie, elektronická pošta, mobilné telefóny, predajná a marketingová automatizácia či videokonferencie).
Public work category
Reports at international scientific conferences
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E19 00691-005, originál dokumentu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
450.3 KB
from the SEK IP address after logging in
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.