EDAMBA 2020 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars : From Better Economics to Better Economy : Conference Proceedings. Pp. 522-532 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Dědečková Nina ; Puškárová Paula ; Adamcová Silvia ; Árendáš Peter ; Baculáková Kristína ; EDAMBA 2020 International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. ISBN 978-80-225-4794-9
Význam komunikačnej politiky a marketingu prostredníctvom teoretického výskumu. Ovplyvňovanie komunikačnej politiky spoločnosti neustálymi zmenami modernej doby a prispôsobenie sa zmenám v záujme konkurencieschopnosti podnikateľov. Prechod od hromadnej komunikácie ku konkrétnej komunikácii s jednotlivými zákazníkmi u podnikov pomocou nových technológií, najmä internetu. Výber cieľovej skupiny zákazníkov a rozhodnutia pre dosiahnutie efektívnej komunikačnej politiky spoločnosti: ciele komunikácie, myšlienka správy, účinné komunikačné nástroje, komunikačný mix, kontrola výsledkov a riadenie integrovaného komunikačného procesu.
Public work category
Reports at home scientific conferences
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E21 00202-047, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
142.6 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.