Kultúrne zóny homogénnosti európskeho trhu: hierarchická zhluková analýza
Author info
Peter Štetka, Nora Grisáková, Iveta Kufelová
Author
Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
Co-authors
Grisáková Nora EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
Kufelová Iveta EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
Source document
Global Business Conference 2022 Proceedings : Reshaping Customer-Oriented Business. Pp. 156-168 online. - Zagreb : Innovation Institute, 2022 ; Annual Global Business Conference Reshaping Customer-Oriented Business. ISSN 1848-2252
Identifikácia špecifických kultúrnych segmentov, t. j. klastrov v rámci európskeho trhu, ktoré možno z pohľadu marketérov definovať ako zónu kultúrnej homogénnosti, čo umožňuje obchodníkom vytvárať a uplatňovať jednotné marketingové stratégie, taktiky, a programy pre každý segment s využitím silných stránok lokalizácie pri zachovaní primeranej úrovne globálneho prístupu, t. j. optimalizovaná glokácia. Segmentácia uvedená v tomto článku bola vykonaná pomocou hierarchickej zhlukovej analýzy a ďalších priradených metód.
Public work category
Reports at international scientific conferences
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E22 00364-003, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
396.9 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.