MERKÚR 2016 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, november 30 - december 2, 2016. S. [1-9] CD-ROM. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2016 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2016 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-4324-8
Jedna z nových vetiev digitálneho marketingu, ktorá je výsledkom inovácií a evolúcie správania sa užívateľov a dodávateľov v digitálnom prostredí. Natívna reklama je fenomén, ktorý pozorujeme na našom trhu najmä od začiatku tohto roka a predpokladá sa mu rastúci trend. Vymedzenie natívnej reklamy, redakčného obsahu a vyhýbanie sa klamlivej reklame.
Public work category
Reports at home scientific conferences
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E16 01307-011, originál dokumentu
File name
Size
Typ prístupu
Archív publikačnej činnosti
1.1 MB
z IP adresy SEK po prihlásení
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.