The Importance of Design in Consumer Decision Making in Product Category Soap and Soap Products
Author info
Petra Garasová
Author
Garasová Petra EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
Source document
MERKÚR 2018 : The Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists, November 29–30, 2018, (Bratislava, Slovak Republic). S. 81-90 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Krnáčová Paulína ; Čukanová Miroslava ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2018 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4554-9
Dizajn produktu. Obalový dizajn. Skúmanie vplyvu dizajnu na spotrebiteľské rozhodovanie so zameraním na to, akú dôležitosť pripisujú spotrebitelia dizajnu produktov a ako na nich vplývajú jednotlivé prvky dizajnu. Vybraná produktová kategória - mydlá. Dôležitosť jednotlivých kritérií pri spotrebiteľskom rozhodovaní. Vplyv jednotlivých prvkov obalového dizajnu na spotrebiteľské rozhodovanie. Vnímanie prvkov dizajnu respondentmi.
Public work category
Reports at home scientific conferences
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E18 00968-010, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
766.4 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.