Spoločnosti súťažia na trhu o to, aby oslovili zákazníka kvalitou svojich výrobkov. Väčšina výrobkov dennej potreby je výsledkom masovej výroby. To vedie k potrebe príslušného riadenia výrobných liniek. Produkty ako nosiče hodnôt sú výsledkom procesov vytvárania hodnôt v podniku. Jednou zo základných požiadaviek procesov je stabilita výstupov z hľadiska požiadaviek zákazníka, čo vedie k potrebe štandardizácie systému riadenia. Procesný prístup a procesné riadenie v praxi reprezentujú skupiny ISO štandardov manažérskeho systému. Poukázanie na komplexnosť riadenia kvality v hromadnej výrobe prostredníctvom komplexnosti tokov, vrstiev a funkcií vo výrobnom procese; a potreba vyhodnotiť dodávateľov aj zákazníkov. Zdôraznenie štandardizácie ako nástroja stability procesov, ako aj potreby flexibility rovnakých procesov.
Public work category
Scientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference)
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E19 00312-001, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
309.3 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.