Characteristics of Selected Sector of the Creative Industries – Publishing
Author info
Miroslav Tóth
Author
Tóth Miroslav EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
Source document
Ekonomika, financie a manažment podniku XIII : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. S. 584-592 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4656-0
Nárast dopytu po produktoch kreatívneho priemyslu, a to konkrétne nakladateľských činností, vyžaduje, aby tieto podniky sústavne inovovali technológiu tvorby produktov (kníh, časopisov, novín a iných tlačovín), prispôsobovali obsah a dizajn aktuálnym požiadavkám zákazníkov, módnym trendom. Súčasne to znamená zvyšovanie kvality a estetiky. Zmapovanie priestorového rozmiestnenia podnikov v rámci samosprávnych krajov Slovenskej republiky a to v oblasti vydávania kníh, novín, časopisov, iných periodík a ostatných nakladateľských činností.
Public work category
Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E19 00815-068, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
371.5 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.