1. Expedície ako vhodný nástroj geografickej edukácie
Title | Expedície ako vhodný nástroj geografickej edukácie : príkladová štúdia – expedícia Bojar 2019 | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Translation | Expeditions as a Suitable Method of Geographical Education: Case Study – Expedition Bojar 2019 | ||||||||
Author info | Ladislav Tolmáči, Anna Tolmáči, Daniel Gurňák | ||||||||
Author | Tolmáči Ladislav | ||||||||
Co-authors | Tolmáči Anna | ||||||||
Gurňák Daniel | |||||||||
Source document | Geografia : časopis pre základné, stredné a vysoké školy. Roč. 28, č. 2 (2020), s. 40-52. - Bratislava : Ing. Eva Jankovičová - EPL, 2020. ISSN 1335-9258 | ||||||||
Document kind | schedule of articles from periodics | ||||||||
Language | Slovak | ||||||||
Country of Edition | Slovak Republic | ||||||||
Keywords | geografia * vzdelávanie * pedagogika * Afrika * Zimbabwe * Botswana * Namíbia * Juhoafrická republika | ||||||||
Annotation | Geografická expedícia predstavujúca špecifickú formu terénnej edukácie, zahŕňajúc v sebe dva aspekty: prvý ako priamo vedecko-edukatívny pre skupinu zúčastňujúcej sa expedície a druhý ako možnosť dozvedieť sa o spoznávaní či skúmaní navštívených regiónov prostredníctvom napr. georeportáží alebo iných foriem edukácie pre tých, ktorí sú účastníkmi expedície ad post. Príkladová štúdia sa venuje ukážke druhého aspektu expedičnej edukácie v rámci expedície BOJAR 2019 venujúcej sa komplexnému spoznaniu vybraných štátov regiónu južnej Afriky (Zimbabwe, Botswana, Namíbia a Juhoafrická republika), vedenej na Katedre regionálnej geografie a rozvoja regiónov Prírodovedeckej fakulty Univerzity Komenského v Bratislave. | ||||||||
Database | ARTICLES | ||||||||
References | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika | ||||||||
Numbers | 2020: 2 | ||||||||
|