Informačné technológie v znalostnej spoločnosti : recenzovaný zborník vedeckých statí. S. 17-26. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022 / Bednarčíková Diana ; Bolek Vladimír ; Romanová Terézia ; Ševčík Jakub. ISBN 978-80-225-5004-8
Podnikateľské subjekty potrebujú mať prehľad o výkonnosti svojich informačných technológií z dôvodu ich nevyhnutnosti a dôležitosti v podnikaní. Informačné technológie si vyžadujú riadenie a preto existuje procesne orientovaný prístup zameraný na riadenie IT, ktorý sa označuje riadenie služieb informačných technológií (ITSM). ITSM potrebuje správnu štruktúru podpory, aby sa lepšie pochopil výkon, výsledky a príležitosti na zlepšenie. Meranie výkonnosti riadenia služieb informačných technológií je dôležité, pretože kvantifikovanými ukazovateľmi sa má možnosť zlepšiť fungovanie podnikových procesov a jej celková efektívnosť. Kľúčové ukazovatele výkonnosti ITSM by sa mali používať na zlepšenie postupov a praktík. Cieľom vedeckého príspevku je zmapovať ukazovatele v oblasti riadenia služieb IT.
Public work category
Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E22 00760-003, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
421.2 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.