1. Proces a výsledok mediácie podĺa zákona o mediácii
SYS | 0295501 | |
---|---|---|
LBL | 00000naa--22^^^^^---450- | |
005 | 20240417075242.7 | |
100 | $a 20230724a2022łłłłm--y0sloc0103----ba | |
101 | 0- | $a slo $d slo |
102 | $a SK | |
200 | 1- | $a Proces a výsledok mediácie podĺa zákona o mediácii $f Dagmar Tragalová |
330 | $a Prax v školách a školských zariadeniach čoraz viac prináša tému využitia mediácie podĺa zákona o mediácii aj v školskom prostredí. Súdne konania sú dlhé, náročné na psychiku a prežívanie účastníkov sporu a vnášajú do prostredia škôl nezdravú klímu. V školskom prostredí možno využívať mediáciu ako metódu riešenia konfliktov, teda pracovať s využitím mediačných zručností, ale aj v rámci mediácie podľa zákona, ktorá má svoje jasné pravidlá. V príspevku sa venujeme procesu a výsledku mediácie podľa zákona o mediácii, opíšeme fázy mediačného procesu, ktoré pomôžu vedúcim pedagogickým zamestnancom získať predstavu o tomto spôsobe alternatívneho riešenia konfliktov. | |
463 | -1 | $1 001 eu_un_cat*0287597 $1 011 $a 1336-9849 $1 200 1 $a Manažment školy v praxi $e odborný mesačník pre školy a školské zariadenia $v Roč. 17, č. 7-8 (2022), s. 24-28 $1 210 $a Bratislava $c Wolters Kluwer $d 2022 |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0003259 $a mediácia |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0057596 $a mediátori |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0007394 $a zákony |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0002835 $a konflikty |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006253 $a školstvo |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*0064527 $a Tragalová $b Dagmar $4 070 |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20230724 $g AACR2 |