1. Vysoká citlivosť detí v školskom prostredí - odporúčania z praxe
SYS | 0299699 | |
---|---|---|
LBL | 00000naa--22^^^^^---450- | |
005 | 20240417075308.2 | |
100 | $a 20240320a2024łłłłm--y0sloc0103----ba | |
101 | 0- | $a slo $d slo |
102 | $a SK | |
200 | 1- | $a Vysoká citlivosť detí v školskom prostredí - odporúčania z praxe $f Martina Sajková |
330 | $a Príspevok je voľným pokračovaním článku z Manažmentu školy v praxi č. 11/2023. Zaoberá sa témou vysokej citlivosti detí v školskom prostredí. V úvode autorka predstavuje výzvy spojené s ich tranzíciou z domáceho do školského prostredia. Prináša pohľad na štyri kľúčové oblasti podpory vysoko citlivých detí vrátane argumentácie potreby rozvoja ich osobnosti v týchto oblastiach. Venuje sa aj konkrétnym odporúčaniam z dobrej praxe a efektívnym spôsobom, ako sa môže podporiť optimálny rozvoj vysoko citlivých detí v školskom prostredí. | |
463 | -1 | $1 001 eu_un_cat*0299658 $1 011 $a 1336-9849 $1 200 1 $a Manažment školy v praxi $e [odborný mesačník] $v Roč. 19, č. 3 (2024), s. 8-11 $1 210 $a Bratislava $c Wolters Kluwer $d 2024 |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0001481 $a citlivosť |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006241 $a škola a prax |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0001668 $a deti |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006253 $a školstvo |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0005192 $a psychológia pedagogická |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*0087152 $a Sajková $b Martina $4 070 |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20240320 $g AACR2 |