1. Inovácie sú cestou k zvyšovaniu kvality edukácie
SYS | 0299870 | |
---|---|---|
LBL | 00000naa--22^^^^^---450- | |
005 | 20240417075310.3 | |
100 | $a 20240405a2024łłłłm--y0sloc0103----ba | |
101 | 0- | $a slo $d slo |
102 | $a SK | |
200 | 1- | $a Inovácie sú cestou k zvyšovaniu kvality edukácie $f Erich Petlák |
330 | $a Kvalita edukácie a vedomostí žiakov nezávisí len od vyučovacích metód alebo koncepcie, ale aj od angažovanosti učiteľa na procese inovácie. Tento aspekt je dôležitý, aby sme sa vyhli jednostrannému preferovaniu jednotlivých gramotností, kritického myslenia alebo tvorivosti žiakov po kritickom hodnotení edukácie. Spätná väzba vo vyučovaní. Učenie sa stratégiám učenia sa. Komplex požiadaviek a možností na zmenu vyučovania. Proces inovácie a požiadavky na zmenu. | |
463 | -1 | $1 001 eu_un_cat*0299801 $1 011 $a 1338-2845 $1 200 1 $a Didaktika $e [odborný dvojmesačník] $v Roč. 5, č. 2 (2024), s. 2-7 $1 210 $a Bratislava $c Wolters Kluwer SR $d 2024 |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0002488 $a inovácia |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0050316 $a žiaci |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006693 $a učitelia |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0002941 $a didaktika |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0007044 $a vyučovanie |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*0001305 $a Petlák $b Erich $4 070 |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20240405 $g AACR2 |