1. Aplikácia poznatkov neurodidaktiky vo vyučovaní histórie
SYS | 0299042 | |
---|---|---|
LBL | 00000naa--22^^^^^---450- | |
005 | 20240417075302.8 | |
100 | $a 20240206a2024łłłłm--y0sloc0103----ba | |
101 | 0- | $a slo $d slo |
102 | $a SK | |
200 | 1- | $a Aplikácia poznatkov neurodidaktiky vo vyučovaní histórie $h (2.) $f Anna Bocková |
330 | $a V druhej časti príspevku autorka predstaví ukážky myšlienkového mapovania dejepisného učiva. V praktickej časti sa zameriava na schémy a tabuľky, ktoré chápe ako stále a užitočné pomôcky hlavne pri sledovaní významov historických udalostí vo vymedzenom časopriestore. Práve tabuľky a schémy eliminujú veľký nápor informácií a „nútia“ vidieť zložitú spleť informácií v prehľadnejších štruktúrach s patričným nadhľadom. | |
463 | -1 | $1 001 eu_un_cat*0298997 $1 011 $a 1338-2845 $1 200 1 $a Didaktika $e [odborný dvojmesačník] $v Roč. 5, č. 1 (2024), s.22-26 $1 210 $a Bratislava $c Wolters Kluwer SR $d 2024 |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0080867 $a neuroveda |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0002941 $a didaktika |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0002274 $a história |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0004139 $a pedagogika |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0033443 $a pomôcky učebné |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*0016018 $a Bocková $b Anna $4 070 |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20240206 $g AACR2 |