1. Taxonómia učebných úloh vo vyučovaní geografie
SYS | 0229707 | |
---|---|---|
LBL | 00000naa--22^^^^^---450- | |
005 | 20221019172828.6 | |
100 | $a 20170502a2016łłłłm--y0sloc0103----ba | |
101 | 0- | $a slo $d slo |
102 | $a SK | |
200 | 1- | $a Taxonómia učebných úloh vo vyučovaní geografie $f Stela Csachová |
330 | $a Proces tvorby učebných úloh s geografickým obsahom, ktoré možno považovať za vhodné na zisťovanie vedomostí žiakov podľa hierarchie Bloomovej taxonómie, revidovanej Andersonom, Krathwohlom v dvoch úrovniach - úroveň vedomostí a úroveň kognitívnych procesov. Článok uvádza aj príklad zvyšovania kognitívnej náročnosti úlohy na príklade úloh z regionálnej geografie sveta a Slovenska. | |
463 | -1 | $1 001 eu_un_cat*0229652 $1 011 $a 1335-9258 $1 200 1 $a Geografia $e časopis pre základné, stredné a vysoké školy $v Roč. 24, č. 1 (2016), s. 9-14 $1 210 $a Bratislava $c Ing. Eva Jankovičová - EPL $d 2016 |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0002234 $a geografia |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0007044 $a vyučovanie |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0050316 $a žiaci |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006942 $a vedomosti |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*0044781 $a Csachová $b Stela $4 070 |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20170502 $g AACR2 |
T85 | $x existuji fulltexy |