Modelové aspekty marketingovej komunikácie v kontexte na zdravie orientované nákupné správanie : vedecké state : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov. S. 7-26. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Kita Pavol ; Szarková Miroslava ; Strážovská Ľubomíra. ISBN 978-80-225-4644-7
Teoretické poznatky týkajúce sa vzťahu na zdravie orientované nákupné správanie a komunikačno-presvedčovací proces. Mapovanie doterajších postojov slovenských spotrebiteľov k zdravím potravinám, ovplyvnených informáciami marketingovej komunikácie, ktoré majú dosah na ich súčasné nákupné správanie.
Public work category
Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E19 00537-003, originál dokumentu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
11.3 MB
z IP adresy SEK po prihlásení
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.