Ekonomika, financie a manažment podniku XIV : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. S. 397-403 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Szabo Ľuboslav. ISBN 978-80-225-4763-5
Identifikácia jednotlivých zložiek manažmentu cien v podnikoch pôsobiacich na Slovensku. Štyri piliere manažmentu cien – tvorba stratégie, stanovenie cien spolu s ich presadzovaním a nástroje cenového controllingu. Miera implementovania všetkých štyroch pilierov v podnikoch a zisťovanie, v ktorých pilieroch vidia podniky svoju silu. Výskum pomocou dotazníka na vzorke 245 manažérov pôsobiacich v podnikoch na Slovensku s rôznou úrovňou vplyvu na cenotvorbu a manažment cien (nemá vplyv na cenu, definuje cenovú stratégiu a realizuje cenovú stratégiu).
Public work category
Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E20 00548-053, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
436.2 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.