Gamification in the Online Environment, in the Pandemic Period
Author info
Peter Schmidt, Jaroslav Kultan
Author
Schmidt Peter EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
Co-authors
Kultan Jaroslav EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
Source document
AIESA – Budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach : recenzovaný zborník - 19. medzinárodná vedecká konferencia organizovaná pod záštitou rektora Ekonomickej univerzity v Bratislave prof. Ing. Ferdinanda Daňa, PhD. a dekana Fakulty hospodárskej informatiky prof. Ing. Ivana Brezinu, CSc., 13. novembra 2020, Bratislava. S. 287-293 online. - Bratislava : Letra Edu, 2020 / Čerteková Eva ; AIESA 2020 medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-89962-68-6
Hra ako základný prostriedok učenia. Nízke využívanie hier v modernom školstve najmä kvôli vysokému množstvu látky na prebranie a malému priestoru na inovatívne formy vzdelávania. Dôležitosť gamifikácie v čase pandémie a online vzdelávania pre zvýšené udržanie pozornosti žiaka a študenta počas vyučovania oproti prezenčnej forme. Sťažujúce aspekty pri online vyučovaní ako chýbajúci očný kontakt medzi vyučujúcim a študentom. Zapojenie herných prvkov do vyučovacieho procesu pre udržanie pozornosti a záujmu študenta.
Public work category
Reports at home scientific conferences
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E20 00642-033, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
278.5 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.