Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
Konečný Michal EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
Source document
40th International Conference on Organizational Science Development : Values, Competencies and Changes in Organizations Conference Proceedings. Pp. 801-813 online. - Maribor : University of Maribor Press, 2021 ; 40th International Conference on Organizational Science Development Values, Competencies and Changes in Organizations. ISBN 978-961-286-442-2
Analýza vybraných aspektov správania elektronického spotrebiteľa. Aplikácia inovatívnych metód hodnotenia interakcií zákazníkov v prostredí virtuálnej sociálnej siete Facebook. Analýza činnosti zákazníkov piatich najväčších subjektov elektronického obchodu na českom virtuálnom trhu z údajov počas prvého mimoriadneho stavu vyhláseného v Českej republike v súvislosti s pandémiou ochorenia COVID‑19 spôsobeného novým koronavírusom. Vzorce spotrebiteľského správania, najmä rozsah a povaha ich interakcií v komunikácii B2C na sociálnej sieti Facebook, prostredníctvom analýzy údajov o interakciách skupín zákazníkov. Posun v načasovaní interakcií smerom k ranným hodinám, považovaný za dôsledok práce z domu a odchýlku od obvyklých vzorcov správania. Potreba zohľadnenia týchto vplyvov pri plánovaní marketingovej komunikácie.
Public work category
Reports at international scientific conferences
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E21 00110-001, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
446.3 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.