1. CercleS Survey: Impact of the COVID-19 Pandemic on Foreign Language Teaching in Higher Education
Title | CercleS Survey: Impact of the COVID-19 Pandemic on Foreign Language Teaching in Higher Education | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Translation | Prieskum CercleS: Dopad pandémie COVID-19 na výučbu cudzích jazykov vo vyššom vzdelávaní | ||||||||
Author info | Katarína Zamborová, Isabella Stefanutti, Blanka Klimová | ||||||||
Author | Zamborová Katarína EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ | ||||||||
Co-authors | Stefanutti Isabella | ||||||||
Klimová Blanka | |||||||||
Source document | Language Learning in Higher Education : Journal of the European Confederation of Language Centres in Higher Education (CercleS). Vol. 11, no. 2 (2021), pp. 269-283 online. - Berlin : De Gruyter Mouton. ISSN 2191-6128 | ||||||||
DOI | 10.1515/cercles-2021-2032 | ||||||||
Note | Registrovaný: Web of Science. - Registrovaný: Scopus | ||||||||
Document kind | schedule of articles from periodics | ||||||||
Language | English | ||||||||
Country of Edition | Germany | ||||||||
Keywords | koronavírus * vyučovanie * učitelia * práca z domu * jazyky cudzie | ||||||||
Annotation | Úvahy učiteľov o vyučovaní počas pandémie a o budúcnosti výučby cudzích jazykov vo vysokoškolskom vzdelávaní. Údaje, zozbierané medzi 30. marcom a 5. májom 2021 a odpovede odrážajú hlasy 725 učiteľov z národných asociácií CercleS. Zistenia naznačujú, že učitelia flexibilne prešli do online režimu výučby, napriek obmedzeniam v technologických zdrojoch a absencii školení. 32,4 % respondentov deklarovalo, že ich inštitúcia neposkytla žiadny hardvér na prácu z domu, 40,6 % nebolo oslobodených od iných povinností a ďalšie zistenia. | ||||||||
Public work category | ADM | ||||||||
Registered in | WOS | ||||||||
Registered in | SCOPUS | ||||||||
Database | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
No. of Archival Copy | E21 00606-001, kópia plného textu | ||||||||
|