Sustainable Behaviour of Economics Entities : Proceedings of Scientific Papers : VEGA 1/0836/21, NO. III. Pp. 20-29. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Jančíková Eva ; Bobenič Hintošová Aneta. ISBN 978-80-225-5072-7
Reputácia spoločnosti sa vzťahuje na celkové vnímanie spoločnosti v rámci konkrétneho trhu alebo odvetvia. To je dôležité pre podniky, pretože dobrá povesť môže zvýšiť lojalitu a dôveru zákazníkov a pritiahnuť špičkové talenty a investície. Na druhej strane zlá povesť môže poškodiť značku spoločnosti a poškodiť jej zisk. Reputácia spoločnosti je celkový odhad, v ktorom je organizácia držaná jej internými a externými zainteresovanými stranami na základe jej minulých akcií a pravdepodobnosti jej budúceho správania. Hodnotenie špecifických atribútov vplyvov podnikového riadenia na úspech podniku.
Public work category
Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E23 00243-002, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
776.3 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.