Pensamientos y saberes contemporáneos en educación y pedagogía. Pp. 101-124. - Cali, Colombia : Universidad Santiago de Cali, 2022. ISBN 978-628-7604-13-1
Hodnotenie je jedným z mnohých faktorov, ktoré ovplyvňujú vzdelávací proces. Je neoddeliteľnou súčasťou vyučovacieho procesu, prostredníctvom ktorého je možné získať neustále informácie o kognitívnych schopnostiach a rozsahu študentov, stave procesu atď. Vychádzajúc zo správ získaných hodnotením vie určiť, ako dosiahnuť zlepšenie postojov žiakov ako aj práce učiteľa. V tejto práci sa pokúsime vykonať analýzu klasifikácie najpoužívanejších hodnotiacich techník a nástrojov na hodnotenie dosahovania cieľov a kompetencií v procese učenia. Budeme hovoriť o hodnotení učenia a hodnotení pre učenie. A skončíme niekoľkými príkladmi položiek, typov hodnotení.
Public work category
Chapters in scientific monography issued in foreign editorship
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E23 00384-001, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
7 MB
z IP adresy SEK po prihlásení
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.