1. Current Stage of the Particular Segment of Augumented Reality Mobile Applications
Title | Current Stage of the Particular Segment of Augumented Reality Mobile Applications |
Translation | Súčasné štádium jednotlivých segmentov mobilných aplikácií rozšírenej reality |
Author info | Martin Kuchta, Simona Balaščáková, Peter Drábik |
Author | Kuchta Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF |
Co-authors | Balaščáková Simona EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF |
| Drábik Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF |
Source document | Marketing Identity : AI - The Future of Today : Conference Proceedings from the Annual International Scientific Conference : 14th November 2023, Trnava. Pp. 248-258. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2023 ; Marketing and Media Identity: AI - The Future of Today Annual International Scientific Conference. ISBN 978-80-572-0415-2. ISSN 2729-7527 |
DOI | 10.34135/mmidentity-2023-25 |
Note | KEGA 029EU-4/2022. - Registrovaný: Web of Science |
Document kind | schedule of articles from year books |
Language | English |
Country of Edition | Slovak Republic |
Keywords | aplikácie mobilné * hry * realita virtuálna * technológie nové * technológie informačné * technológie obrazové * marketing elektronický |
Annotation | Technológie rozšírenej reality (augmented reality, AR) v poslednom čase spôsobujú revolúciu v konzumácii obsahu, preto je potrebné, aby vývojári AR, ktorí predstavujú ponuku technológie AR, spoločnosti, ktoré predstavujú dopyt po obsahu AR v mediálnom priestore, a taktiež jednotlivci, ktorí predstavujú konečných spotrebiteľov, poznali súčasnú etapu vývoja a možnosti obsahu AR. Článok sa zameriava na technológiu AR v konkrétnom segmente hier. Cieľom článku je identifikovať a definovať súčasné štádium herných AR aplikácií. Štúdia identifikuje a skúma najpopulárnejšie herné AR aplikácie dostupné v obchode iOS. Skúma informácie ako počiatočný poplatok za stiahnutie aplikácie, poplatky počas používania aplikácie, množstvo hodnotení, ratingy, vek, kategórie, počet jazykov, primárny jazyk a požiadavky na dáta. Výskum odhaľuje, že súčasný stupeň herných AR aplikácií je proužívateľský, ponecháva platby na voľbe používateľa, umožňuje sťahovanie dostatočne širokej cieľovej skupine a vyžaduje prijateľný dátový priestor v zariadení, do ktorého sa sťahuje. Ďalšie zlepšenia sa môžu zamerať na veľkosť dát, čo môže potenciálne zvýšiť počet stiahnutí. |
Public work category | Reports at home scientific conferences |
Registered in | WOS |
Database | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ |
References | (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ |
No. of Archival Copy | E23 00657-004, kópia plného textu |
|
|
File name | Size | Typ prístupu | |
Plný text PDF | 328.3 KB | z IP adresy SEK po prihlásení | |
|