Zvyšovanie konkurencieschopnosti univerzitného vzdelávania : zborník zo sympózia k vedeckému projektu VEGA 1/255/05 a internému grantu 300013/05 v redakcii Vandy Lieskovskej a riešiteľského kolektívu : Košice, 8. január 2007. S. 194-201. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 978-80-225-2292-2
Marketing využívajú športové kluby predovšetkým k získavaniu prostriedku pre zabezpečenie svojej činnosti. Poukázanie na problematiku spojenú s uplatňovaním marketingu a na rozdiely marketingových koncepcií športových klubov, ktoré majú v Českej republike podobu občianskych združení alebo obchodných spoločností a s tým v súvislosti i rozdielne marketingové prístupy.
Database
ARTICLES
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
78.8 KB
z IP adresy EU po prihlásení
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.