New Trends in Marketing Communication of Travel Agencies
Author info
Erik Weiss, Roland Weiss, Jozef Zuzik
Author
Weiss Erik EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
Co-authors
Weiss Roland EUBPHFKRP - Katedra finančného riadenia podniku PHF
Zuzik Jozef EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
Source document
Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XIII. (2021) : Reviewed Proceeding of Posts from an 13. International Scientific Conference, February 24th – 26th, 2021 (Košice and Online Conference via Microsoft Teams, Slovakia). Pp. 28-35 online. - Košice : KKM PHF, 2021 / Mitrová Miriam ; Jakub Vincent ; Spišák Emil ; Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XIII. (2021) International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-4805-2
Charakterizovanie základných pojmov marketingovej komunikácie a nových trendov v marketingovej komunikácii – product placement, guerilla marketing, mobilný marketing, event marketing a digitálny marketing. Analýza marketingovej komunikácie vo vybranej cestovnej agentúre a návrhy na jej zlepšenia. Analýza príležitostí a rizík (o – t analýza, opportunities – threats) a analýza silných a slabých stránok (s – w analýza, strenghts – weaknesses) cestovnej agentúry CK Plus.
Public work category
Reports at home scientific conferences
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E21 00062-003, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
800 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.