Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2021 : zborník vedeckých statí. S. 39-46 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021 / Červenka Peter ; Kastl Daniel ; Hečko Ivan. ISBN 978-80-225-4910-3
Hypotéza blízkej budúcnosti trendov digitálneho marketingu, založená na relevantných podkladoch. Dedukcia k identifikácii významných trendov pre digitálny marketing v najbližších rokoch. Ide o oblasti, ktoré budú technologickým pokrokom vylepšené a zmenené alebo úplne revolučné oblasti, priestory a technológie, ktoré zmenia fungovanie nielen digitálneho marketingu a jeho foriem.
Public work category
Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E21 00868-005, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
166.4 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.