Use of New Marketing Communication Trends in a Discount Store
Author info
Erik Weiss, Roland Weiss, Jozef Zuzik
Author
Weiss Erik EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
Co-authors
Weiss Roland EUBPHFKRP - Katedra finančného riadenia podniku PHF
Zuzik Jozef EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
Source document
"Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. S. 68-73. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2022 / Zuzik Jozef ; Petrovčiková Katarína ; Kopčáková Janka ; Bruothová Michaela ; Mixtaj Ladislav ; "Obchod a marketing" Vedecký workshop. ISBN 978-80-225-4988-2
V článku sú charakterizované základné pojmy ako marketingová komunikácia a nové trendy marketingovej komunikácie. Charakterizujeme kvalitu uplatňovania súčasných trendov v oblasti marketingovej komunikácie v podmienkach vybraného podniku a následný návrh odporúčaní na zvýšenie povedomia o novootvorenej prevádzke analyzovaného podniku prostredníctvom nových trendov marketingovej komunikácie.
Public work category
Invited reports at home scientific conferences
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E22 00662-012, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
462.6 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.